שירות ותמיכה

מוקד השירות הטלפוני של חברת א.נין נון מעניק ללקוחותיו רמת שרות גבוהה מאד כולל התחייבות לזמן המתנה מקסימלי של 30 שניות ומדידה שוטפת של איכות השירות בפרמטרים של יעילות ומהירות תגובה. 

מוקד השירות מהווה כתובת לכל פניה, שאלה, בעיה או תקלה, ואיתו ניתן ליצור קשר בפשטות באמצעות הטלפון, המייל והאתר. במקרה של תקלה נפתחת במוקד קריאת שירות המאפשרת ללקוח לעקוב אחר סטטוס הטיפול בתקלה בזמן אמת.



לצורך מתן שירות באתר הלקוח נסמכת נין נון על שירותי חברת האם, מפעיל, אשר לה מעל 70 טכנאי שרות מדן ועד אילת, מתוכם כ 40 טכנאים באזור המרכז ו-5 סניפים ברחבי הארץ: בפתח תקווה, ירושלים, טירת הכרמל, באר שבע ואילת.

טכנאי החברה עוברים באופן שוטף הדרכות והסמכות מטעם היצרניות הבינלאומיות וכן הדרכות פנימיות.

מכיוון שמפעיל הינה ספקית שירות רשמית של חברת HP, בבית מפעיל קיימת מעבדת שירות HP מוסמכת ומלאי חלקים קבוע וזמין.  כמו כן, בבעלות מפעיל מעבדת שירות רשמית למחשבי טושיבה ומרכז שרות למדפסות.


טופס התקשרות

* שדה חובה